ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Από το Σεμινάριο «Διδακτικές δοκιμές με αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων συνεργατικής μάθησης», 3-12-2020:
- Φλώρα Βγόντζα: 1. Το "κράτος των Φράγκων":
σχέδιο μαθήματος, παρουσίαση, χρονογραμμή,
- Επαναληπτικό κριτήριο στη νέα εξεταστέα ύλη, Ν. Μπούγια
- Κι άλλες πηγές για το 1ο Κεφάλαιο, Α. Γεωργικοπούλου
- 10 Σταυρόλεξα για μια παιγνιώδη επανάληψη, Φ. Βγόντζα
ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Από το Σεμινάριο «Διδακτικές δοκιμές με αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων συνεργατικής μάθησης», 3-12-2020:
- Φλώρα Βγόντζα: 1. Το "κράτος των Φράγκων":
- Αυτόχθονες-Ετερόχθονες: Οι φάσεις της διαμάχης, Πηγές 1, Πηγές 2, Φ. Βγόντζα
- Ασκήσεις πολλαπλής επιλογής για το Προσφυγικό, Φ. Βγόντζα
- Επαναληπτικές ερωτήσεις-ασκήσεις για το Προσφυγικό, Φ. Βγόντζα
1. 2. 3. 4. 5. Απαντήσεις στο 5, χρονογραμμή
- Ηλεκτρονική τάξη του Σ. Λεουτσάκου
- Υλικό για προσωρινή στέγαση προσφύγων, Ν. Μπούγια
- Επαναληπτικό Κριτήριο στο Β΄ Κεφάλαιο, Ν. Μπούγια
- Κριτήριο στο προσφυγικό του 19ου αι., Α. Γεωργικοπούλου
- ΝΕΟ: Ενδεικτικά μαθησιακά αντικείμενα από το Φωτόδενδρο για την Ιστορία Γ΄ ΓΕΛ:
- Οι μορφές και τα είδη των ιστορικών πηγών
- Ελληνική επανάσταση. Οι πρόσφυγες
- Η επεξεργασία των ιστορικών πληροφοριών. Η πολιτική του Χαρίλαου Τρικούπη
- Ιστορικά ερωτήματα και πηγές. Οι πρόσφυγες του 1922
- Επίπεδα ανάγνωσης ιστορικής πηγής. Άρθρο εφημερίδας του 1922
- Μαρτυρίες από την Έξοδο
- Ιστορικά ερωτήματα και πηγές. Η χρησιμότητα ιστορικών πηγών για την αποκατάσταση των προσφύγων
- Οπτικές πηγές του 19ου αι. Τα δάνεια
- Οπτικές πηγές του 20ου αι. Οι εκλογές του 1915
- ΝΕΟ: Ανάλυση ιστορικών πηγών, Σ. Ζανέκα
- ΝΕΟ: Παραδείγματα επεξεργασίας ιστορικών πηγών Γ΄ ΓΕΛ, Α. Αζέλης
- Χρήσιμα ιστολόγια συναδέλφων για Ιστορία Προσαντολισμού: 1. 2. Ιστορία Α΄, Ιστορία Β΄
- Αυτόχθονες-Ετερόχθονες: Οι φάσεις της διαμάχης, Πηγές 1, Πηγές 2, Φ. Βγόντζα
- Ασκήσεις πολλαπλής επιλογής για το Προσφυγικό, Φ. Βγόντζα
- Επαναληπτικές ερωτήσεις-ασκήσεις για το Προσφυγικό, Φ. Βγόντζα
1. 2. 3. 4. 5. Απαντήσεις στο 5, χρονογραμμή
- Ηλεκτρονική τάξη του Σ. Λεουτσάκου
- Υλικό για προσωρινή στέγαση προσφύγων, Ν. Μπούγια
- Επαναληπτικό Κριτήριο στο Β΄ Κεφάλαιο, Ν. Μπούγια
- Κριτήριο στο προσφυγικό του 19ου αι., Α. Γεωργικοπούλου
- ΝΕΟ: Ενδεικτικά μαθησιακά αντικείμενα από το Φωτόδενδρο για την Ιστορία Γ΄ ΓΕΛ:
- Οι μορφές και τα είδη των ιστορικών πηγών
- Ελληνική επανάσταση. Οι πρόσφυγες
- Η επεξεργασία των ιστορικών πληροφοριών. Η πολιτική του Χαρίλαου Τρικούπη
- Ιστορικά ερωτήματα και πηγές. Οι πρόσφυγες του 1922
- Επίπεδα ανάγνωσης ιστορικής πηγής. Άρθρο εφημερίδας του 1922
- Μαρτυρίες από την Έξοδο
- Ιστορικά ερωτήματα και πηγές. Η χρησιμότητα ιστορικών πηγών για την αποκατάσταση των προσφύγων
- Οπτικές πηγές του 19ου αι. Τα δάνεια
- Οπτικές πηγές του 20ου αι. Οι εκλογές του 1915
- ΝΕΟ: Ανάλυση ιστορικών πηγών, Σ. Ζανέκα
- ΝΕΟ: Παραδείγματα επεξεργασίας ιστορικών πηγών Γ΄ ΓΕΛ, Α. Αζέλης
- Χρήσιμα ιστολόγια συναδέλφων για Ιστορία Προσαντολισμού: 1. 2. Ιστορία Α΄, Ιστορία Β΄
Γεωργίου Π., Γαβριλιάδη Κ. "Α΄Παγκόσμιος Πόλεμος"
Γεωργίου Π., Γαβριλιάδη Κ. " Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος:φύλλα εργασίας"
Σίμος Η. " Βαλκανικοί Πόλεμοι"
Χατζή Ζ. "Διδακτική αξιοποίηση των ιστορικών πηγών στη διδασκαλία της Ιστορίας. Ιστορία Β΄ Λυκείου: Ανακαλύψεις"
ΓΕ.Λ. Οινοφύτων: «Οι Αρβανίτες στη Βοιωτία».
Είναι η συμμετοχή του ΓΕ.Λ. Οινοφύτων στον Πανελλήνιο
Μαθητικό Διαγωνισμό Ιστορικού Ντοκιμαντέρ με τίτλο «Προσεγγίζουμε κριτικά το
παρελθόν» που προκήρυξε η επιστημονική ένωση ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ και η
ΕΡΤ για το σχολικό έτος 2012-2013 .
Τους μαθητές εμψύχωσε και κατηύθυνε η ιστορικός
κα Γαβριλιάδη Κωνσταντίνα.
Κάρλου Ει., Παυλίδης Χ. "Η Γέννηση των Εθνικών Κρατών στην Ευρώπη κατά το 19ο αι. Σύνδεση με λογοτεχνικά ρεύματα και Τέχνη"
Βλαχάκης Δ.: «Η γνωστική σύγκρουση και η αξιοποίησή της στη διδασκαλία της Ιστορίας. Πρακτικές εφαρμογής και παιδαγωγικά οφέλη».
Ντέμου Ι.- Λούκος Κ.:"Η
υποδοχή και αποκατάσταση των Μικρασιατών
προσφύγων με βάση τις ιστορικές πηγές. Παράλληλη μελέτη με το αφήγημα:
Μες στους προσφυγικούς συνοικισμούς του Γ. Ιωάννου"