Ιστορία Λυκείου

           
         ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


  • Από το Σεμινάριο «Διδακτικές δοκιμές με αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων συνεργατικής μάθησης», 3-12-2020: 
  • Φλώρα Βγόντζα: 1. Το "κράτος των Φράγκων": 
σχέδιο μαθήματος, παρουσίαση, χρονογραμμή, 






  • 10 Σταυρόλεξα για μια παιγνιώδη επανάληψη, Φ. Βγόντζα



  • Ασκήσεις πολλαπλής επιλογής για το Προσφυγικό, Φ. Βγόντζα
1.      2.     3.

  • Επαναληπτικές ερωτήσεις-ασκήσεις για το Προσφυγικό, Φ. Βγόντζα
  • ΝΕΟ: Ενδεικτικά μαθησιακά αντικείμενα από το Φωτόδενδρο για την Ιστορία Γ΄ ΓΕΛ:
  1. Οι μορφές και τα είδη των ιστορικών πηγών
  2. Ελληνική επανάσταση. Οι πρόσφυγες
  3. Η επεξεργασία των ιστορικών πληροφοριών. Η πολιτική του Χαρίλαου Τρικούπη
  4. Ιστορικά ερωτήματα και πηγές. Οι πρόσφυγες του 1922
  5. Επίπεδα ανάγνωσης ιστορικής πηγής. Άρθρο εφημερίδας του 1922
  6. Μαρτυρίες από την Έξοδο
  7. Ιστορικά ερωτήματα και πηγές. Η χρησιμότητα ιστορικών πηγών για την αποκατάσταση των προσφύγων
  8. Οπτικές πηγές του 19ου αι. Τα δάνεια
  9. Οπτικές πηγές του 20ου αι. Οι εκλογές του 1915






















Γεωργίου Π., Γαβριλιάδη Κ. "Α΄Παγκόσμιος Πόλεμος"


Γεωργίου Π., Γαβριλιάδη Κ. " Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος:φύλλα εργασίας"


Σίμος Η. " Βαλκανικοί Πόλεμοι"



Χατζή Ζ. "Διδακτική αξιοποίηση των ιστορικών πηγών στη διδασκαλία της Ιστορίας. Ιστορία Β΄ Λυκείου: Ανακαλύψεις"





ΓΕ.Λ. Οινοφύτων: «Οι Αρβανίτες στη Βοιωτία».

Είναι η συμμετοχή του ΓΕ.Λ. Οινοφύτων στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ιστορικού Ντοκιμαντέρ με τίτλο «Προσεγγίζουμε κριτικά το παρελθόν» που προκήρυξε η επιστημονική ένωση ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ και η ΕΡΤ για το σχολικό έτος 2012-2013 .
Τους μαθητές εμψύχωσε και κατηύθυνε η ιστορικός κα Γαβριλιάδη Κωνσταντίνα.



Κάρλου Ει., Παυλίδης Χ. "Η Γέννηση των Εθνικών Κρατών στην Ευρώπη κατά το 19ο αι. Σύνδεση με λογοτεχνικά ρεύματα και Τέχνη"






Βλαχάκης Δ.: «Η γνωστική   σύγκρουση και η αξιοποίησή της στη διδασκαλία της Ιστορίας. Πρακτικές εφαρμογής και παιδαγωγικά οφέλη».




Ντέμου Ι.- Λούκος Κ.:"Η υποδοχή και αποκατάσταση των Μικρασιατών προσφύγων με βάση τις ιστορικές πηγές. Παράλληλη μελέτη με το αφήγημα:
Μες στους προσφυγικούς συνοικισμούς του Γ. Ιωάννου"