Νεοελληνική Γλώσσα Γυμνασίου



  • Διδασκαλία και Μάθηση στο Πολυπολιτισμικό Σχολείο
Στον Τόμο αυτό, την επιμέλεια του οποίου έχει η Καθηγήτρια του Α.Π.Θ. Παπαναούμ Ζωή, περιλαμβάνεται το υλικό της Διημερίδας που πραγματοποιήθηκε 10 & 11 Δεκεμβρίου 2007, στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο του Έργου «Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο- για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο)» με θέμα «Διδασκαλία και μάθηση στο πολυπολιτισμικό σχολείο: διδακτικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικό υλικό».Αναφέρεται μεταξύ άλλων στις αρχές της Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής, στη διγλωσσία, στη χρήση του εκπαιδευτικού υλικού, σε διδακτικές παρεμβάσεις.



  • Γλωσσική εκπαίδευση, γραμματισμός και πρακτικές γραμματισμού σε μικτές τάξεις
Στα πλαίσια του Προγράμματος «Εκπαίδευση Παιδιών Ρομά» (http://roma.eled.auth.gr/) που υλοποιείται  στο Α.Π.Θ. με επιστημονικά υπεύθυνη της καθηγήτρια  κ. Τρέσσου Ευαγγελία εκπονήθηκε επιμορφωτικό υλικό  με θέμα:Γλωσσική εκπαίδευση, γραμματισμός και πρακτικές γραμματισμού σε μικτές τάξεις.

Το θεωρητικό κείμενο εδώ.




Κατωπόδη Σ., Παπαγεωργίου Ι., Ρεμπάπη Χ. "Ευθύς και Πλάγιος Λόγος: Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου"





Μαλμέν Βαγγ.: Μια πρόταση για τη διδασκαλία του κατηγορουμένου: Αξιοποίηση των σύγχρονων γραμματικών





Μαλμέν Βαγγ.: "Κατανόηση της δομής της γλώσσας με απώτερο στόχο την ανίχνευση πραγματολογικών/κειμενικών λειτουργιών"